Inget arrangemang i midsommar
Styrelsen meddelar att arrangemanget kring midsommar i Torpis uteblir i år.
Inte en enda medlem har anmält intresse av att vara delaktig i det traditionella arrangemanget.
Det innebär att det inte blir någon midsommarstång och därmed ingen dans runt stången, ingen fiskdamm för barnen, ingen femkamp på midsommardagen, ingen tipspromenad till Lastudden och inga vin-lotterier midsommarafton eller midsommardagen.
Om nu inte någon frivillig gör en brandkårsutryckning och anordnar detta???
Sorgligt men sant..
